voi nenä  Kirjotin tänne pitkän jutun ja painoin nappia "palaa tallentamatta". %&#%&#%& (painokelvotonta tekstiä)

Eilen hoksasin, ettei minulle voi laittaa sähköpostia, kun ei sitä ole. Läppärin kovalevy hajosi ja sinne meni kaikki kuvat, salasanat ym. ym.  Laittakaa minulle kuulumisia ja kuvia (sekä sähköpostiosoitteet) työsähköpostiini [email protected]  Se meidän webmaster kun asuu nykyään Oulussa, niin ei mitään tietoa milloin tuo kotisäpo saadaan kuntoon.

Koirat ovat eläneet villeinä ja vapaina,kun olen taas ollut kaamean rakennustyömaan keskellä...nyt on laitettu kämppä sisältä remonttiin..onneksi loppuhäämöttää. Kaksi työtä ja remontti on vieneet kaikki mehut "vanhuksesta". Bertta ja Aya ovat kuitenkin pääseet lenkille mukaan kun olen treenannut Riziä. Se on nyt osallistunut pariin starttiinkin ja niin vain vaivaisesta hevosesta on kuoriutunut ihan mukavan tuntuinen kilpahevonen  Se kun on oma kasvatti niin olen tehnyt sen kanssa kovasti töitä. Elokuun lopussa paransi jo ennätystään huimasti.

B-pennut pitäisi pikkuhiljaa ruveta lonkkakuvauttamaan ja samalla kyynärpäät ja mielellään myös silmät. Oliskohan tännepäin tulijoita jos varaan kimppa-ajan???

Ilmoitelkaapa!